joepmeloen
Prepper goeroe
Precies, daarop doelde ik ook met de "micro-SD kaartjes" als "kapstok met uitleg" @joepmeloen . Je bedoelt waarschijnlijk ook een lijst met boeken? Ik vermoed dat daar ergens wel een draadje voor bestaat, maar in de uiteindelijke lijst kan ik natuurlijk wel onderwerpen noemen waaraan kan worden gedacht.
Ik heb zelf vooral veel digitale boeken in het Engels. Verspreiding door face-to-face een micro SD te kopiëren, op een SC of zo, is wel het mooist.
Maar, mocht je iets specifieks zoeken en is Engels geen probleem stuur dan een PM en dan wil ik wel kijken wat ik kan doen. Datzelfde geldt ook voor andere oude rotten natuurlijk.
Waarom heb ik zoveel in het Engels? Omdat er daarvan veel meer in omloop is dan in ons taaltje, en er ook eerder specifieke zaken te vinden zijn.
Ik zat meer tr denken aan telefoonnummers van bijvoorbeeld de weekend-tandarts. Maar weetje-wat-het-wel-is, als je een "survival-in-woods" hebt gelezen dan heb je ze vaak allemaal al wel gelezen, this alleen wat anders verpakt, geschreven endergelijke.
Ik bedoel dus meer iets als een soort van spiekbriefje voor als je bijvoorbeeld een "hoe zat het ook al weer" ervaring hebt.
Dus stel je kies breekt in tweeën, zaterdag nacht, waar kun je dan terecht.
Of is er misschien een alternatief dan de snelweg, gps werkt even niet, is een kaart wel handig.
@JJ&A maagzuur kan je gek genoeg telijf gaan met zurebommensap. Maar @drent bedoelt dat je maagbeschermers nodig hebt voor declofanaf, ibuprofen endergrlijke, handig om die naast elkaar te hebben, naast de ibu, zou je er nog een paracetamol of 2 naast kunnen nemen.