Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat is zeker het plan @phtvs .Misschien een idee om een ge-updated lijstje te posten?
Dat was een goede keuze denk ik @Pjotr Prep . Wiltec.de heeft een naam hoog te houden; ik heb ook goede ervaringen met hen.Het zijn idd precies de twee filters die ik heb aangeschaft. Het kraan filter dan weer niet.
Kostbaarder dan Ali spul, gevoelsmatig wel betrouwbaarder.
Al zit er ook weer een filter patroon bij met Chinglisch vertaalde tekst.
Bekijk bijlage 27191
Een zoektochtje met Google leverde me geen “originele” filter patroon op zonder taalfouten. Ik ga er maar vanuit dat dit het origineel is.
Even off topic.Dat is zeker het plan, kosteloos opzeggen per aangetekende brief binnen 14 dagen, en een looptijd van twee jaar.
Humor was dat natuurlijk
Men staat er vrijwel nooit bij stil dat een "aangetekende brief" totaal geen waarde heeft want de inhoud is dubieus er kan net zo goed niets in de brief is geschreven.
@JJ&A , dan even off-topic terug om het te neutraliseren: bewijs van verzending van een poststuk heeft tegenover een rechter toch wel waarde denk ik, bij zijn wikken en wegen. Wie zou er immers een lege enveloppe versturen?Even off topic.
Men staat er vrijwel nooit bij stil dat een "aangetekende brief" totaal geen waarde heeft want de inhoud is dubieus er kan net zo goed niets in de brief is geschreven.
Wij hebben vaak op het origineel gezet dat er een kopie van de inhoud word bewaard met de naam en stempel er op van de postbeambte die het heeft gelezen, dat was dan rechtsgeldig.
Een slim iemand die het niet zo nauw neemt en weet dat het ook nog eens rechtsgeldig zou zijn, dan kan je van alles maar beweren, dat zou een mooie boel zijn.Wie zou er immers een lege enveloppe versturen?
Beste @RockyFlats SPOED.Het volgende is een betrouwbare portofoon om met anderen te kunnen communiceren. Ik kies er voor eentje die de UHF en VHF banden aan kan, die tegelijk FM radio kan ontvangen, en met een programmeerkabel om frequenties eenvoudig te kunnen programmeren. Deze:
Bekijk bijlage 27003
En een programmeerkabel erbij:
Bekijk bijlage 27004
Hoi @JJ&A , Baofeng heeft ondertussen zoveel modellen op de markt gebracht dat ik het overzicht een beetje kwijt raak.Beste @RockyFlats SPOED.
Hoe vind je dit toestel, ik weet niet of daar ook alle kabeltjes bij zijn?
We hebben nog maar twee dagen om het voordelig te kunnen bestellen.
Het zendvermogen is veel minder belangrijk dan een goede antenne. Omdat de UV-16 15W aangeeft is die voor jou m.i. beter dan de UV-17. De GPS functie van de UV-17 PRO GPS is van betrekkelijk nut en het zit al op de smartphone, dus is geen echt gemis op de UV-16 denk ik.Is dit toestel wel met de echte 15 watt zendvermogen, die indruk krijg je wel als je de foto ziet.
Het is echt voor een echte SHTF bedoeld waar de hele boel plat ligt en we elkaar op deze contact met elkaar kunnen opnemen.
Heeft het ook de 18650 battery
https://nl.aliexpress.com/item/1005007188625287.html?spm=a2g0o.productlist.main.9.4c85516exoLgRT&algo_pvid=46816657-4372-483a-a4ba-379c8a61ea11&algo_exp_id=46816657-4372-483a-a4ba-379c8a61ea11-4&pdp_npi=4@dis!EUR!213.89!69.13!!!1595.02!515.55!@21039a5b17330726938464632ef6f5!12000039745624348!sea!NL!6190821085!ABX&curPageLogUid=ckdVw7NkUwGC&utparam-url=scene:search|query_from:
Bekijk bijlage 27386
Bekijk bijlage 27387
Ik heb het hele bug-out of bushcraft gebeuren nooit zo begrepen. Tenzij je een tweede huis(je) hebt ben je thuis bijna altijd beter af. Zelfs in een leeggeplunderd huis ben je beter af dan een tentje in het bos waar het nat is, koud is en je in Nederland binnen de kortste keer lastig wordt gevallen. En een tweede huisje in Frankrijk / Portugal etc. is maar voor weinigen weggelegd. En zelfs als je het hebt: Ga je er dan heen of ben je bang voor inbrekers en blijf je thuis om op je huis te passen?
Is de Ibc tank al genoemd? Voor wateropslag ?
Dat zou mijn eerste keuze zijn en is heel betaalbaar.
Soms worden ze gratis aangeboden.
(Let wel op dat er alleen water in heeft gezeten)