Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Klopt, daarom ook eerder begonnen, buitenom ongeduld. Ik leer het beste door doen en zien, hoe lang doen ze over kiemen, hoeveel komt erop, hoe zien ze eruit, hoe snel groeit het? Wat dat betreft ben ik blij dat die zakjes doorgaans flink vol zitten, genoeg over om wel tijd-trouw te zaaien.Haha... aldoende leert men Mom...
Als je op een gegeven moment je huis vol met planten hebt staan die eigenlijk naar buiten willen maar dat dan niet kan vanwege (nacht)vorst bedenk je je het volgend jaar wel
Ja, mijn eerste slungels heb ik ook al gehad, broccoli. De tomaatjes leken eerst ook zo te gaan, maar die zijn nog opgeknapt door de tip van het aanaarden. Het enige wat hier van de plantjes af moet blijven is kiddo, als ik nog katten had gehad had ik hier niet eens aan begonnen, die vraten alles wat groen was.ik heb gemerkt dat je de 'achterstand' van het later zaaien binnen de kortste keren inloopt als de boel eenmaal in de grond staat.
Verder voorkom je lange, slungelige plantjes (en dat de katten ermee aan de haal gaan... )