Ray
SHTF Expert
Het is hier nu 22,9 graden.
Hoe koel/warm is het bij jou boven?
Mooi fornuis! Is geen goedkoopje van de verhuurder, doet echt zijn best wel om jullie goed NOM te krijgen.
Dit vind ik altijd fijn bij fornuis, goede reiniging mogelijk. "Ook is de binnenruit zonder gereedschap makkelijk uit te nemen voor een grondigere reiniging."
Beneden en boven scheelt hier nauwelijks iets. Ik begin vandaag met 22 graden, vroege ochtend was nauwelijks koel genoeg om het huis wat te laten afkoelen na gisteren.
Het fornuis is niet zo duur hoor, dit modelletje gaat eruit, ik denk ten faveure van modellen met gewone draaiknoppen ipv tiptoetsbediening. Iets waar ik ook niet zo erg blij mee ben, maar er valt vast mee te leven.
Wat dat meldsysteem van zonnepanelen betreft:verwacht daar niet te veel van. Ik heb sinds 2012 pv panelen en een ouderwetse terugdraaimeter, en het is ieder jaar gedoe om de meterstand door te geven. Ik heb mezelf nu aangeleerd om het op de site van de electriciteit maatschapij in te vullen en een mail te sturen met een foto van het electriciteit telwerk. En dan meld ik ook weer dat ik pv panelen heb.
Het melden dat je zonnepanelen hebt zou bij je netbeheerder moeten. Normaal doet de installateur dat voor je, 'k weet niet of ze ook aanmeldingen van particulieren accepteren. Best kans dat in 2012 het nog niet zo werkte en je dus nu niet geregistreerd staat.