Als ik puur kijk wat ik vrijwel altijd in m'n broekzak heb zitten is dit m'n telefoon en autosleutel
Maar eigenlijk ga ik nooit weg zonder m'n "felix-tas"
@JamHard is iedere keer weer verwonderd hoeveel zooi ik in een tas weet te proppen die ik dagelijks bij me heb en vervolgens er niets in weet te vinden
De inhoud kan vaak verschillen en heb ik alleen foto's gemaakt wat er standaard in zit en even m'n normale eten voor die dag weggelaten
Wat er standaard in m'n tas zit die ik meeneem om boodschappen te doen of naar m'n werk meeneem:
-waterfles van een liter (meestal gevuld maar het is inmiddels later op de ochtend en heb ik er al wat van gedronken)
-oplaadkabel voor m'n telefoon die tevens ook voor een Ipad gebruikt kan worden
-externe accu voor 2x opladen van de telefoon
-geconcentreerde limonade
-deodorant
-vitorinox camping zakmesje
-pen
-knusper muesli
-portemenee
-maandverband+maandverbandzakjes
-potje met aan de buitenkant isolatietape en vaseline binnenin
-creme voor droge voeten die ook prima werkt voor droge handen
-standaard defensie naaisetje, uitgebreid met leernaald en extra verstevigde garen
-bijenwas voor droge lippen
-noodsetje (waterdichte box)
Het noodsetje neem ik eigenlijk altijd mee waar ik ook maar naar toe ga, zelf als we bijvoorbeeld ergens gaan eten
Hierin zitten 2 soorten allergiepillen, de een (blauw) werken iets minder effectief en duren langer voordat ze gaan werken maar daar kan ik nog prima mee functioneren en de andere werken vrijwel direct maar wordt daar wel erg suf van
verder zit er in deze noodset:
-middel tegen misselijkheid
-een noodbrander (ben er nog steeds erg blij mee
@Nickx)
-aantal pleisters
-haar elastiekjes en schuifspeldjes
-nagelknipper
-spiegel
-creditcard multitool
-waterzuiveringstabletten
-metselkoort (zeer stevig en neemt weinig ruimte in beslag)
-peanut lighter