• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Terug naar de toekomst - wat gaan we herbeleven (ook met humor)?

In Spanje waren op dag een met de ramp die er nu is al mensen winkels aan het plunderen. In de VS met de Black Lives matter (wat helemaal geen reden geeft), in Rotterdam als de Mediamarkt een actie heeft. Het zijn wel kleine groepjes denk ik, maar de grote groep durft ze niet meer te corrigeren zoals vroeger.
@marzman , tja, de tijden zijn veranderd maar de mens niet. Sommigen zijn blij met iedere aanleiding, en als er dan slap op wordt gereageerd dan is dat gewoon een vragen om problemen.

Rellen waren er vroeger ook, en hoe...

Welnee, de samenleving is niet in verval en rijksmonumenten storten niet in want worden in dit land zorgvuldig voor het nageslacht bewaard.👍

Tegenwoordig geschiedt dat modern "circulair", door omgezetting in herbruikbaar granulaat, net zoals dat in mei 1940 geschiedde met een deel van Rotterdam.

Leve de vooruitgang, en welk rijksmonument volgt?!😂

1000059130.png

Hebben deze mensen hun zondagse pak aangetrokken voor de foto? Of is hier sprake van verkeerde prioriteiten. Of raakt mooie kleding minder snel op dan het voedsel?
Een late reactie, ik weet het @Hooiwagen , maar ik moest er even over nadenken.

Indertijd droeg men nette kleding zodra het ook maar even kon, het resultaat van miljoenen jaren evolutie.

Kort na de oorlog moet het zijn misgegaan, en inmiddels ontwikkelt de mensheid zich alweer zo'n 70 jaren lang terug.😉
1000059136.jpg

Terug
Bovenaan