• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Wat ga jij ondernemen tegen hittes/wolkbreuken waar NL vaker in de toekomst mee te maken krijgt

Is er een update @PBear ?
Mijn mini SHTF is helemaal niks in vergelijking wat er jullie kant op is gekomen, hopelijk is alles oké ?
En ik blijf me verbazen over het asociale rijgedrag van de gemiddelde Fransman. We hebben het weer overleefd, maar wat een idioten rond zowel Parijs als rond Lille.

ik weet niet wat er aan de hand was, maar rond Parijs was t gisteren een drama! :shocked:

Laatst bewerkt:
Is er een update @PBear ?
Mijn mini SHTF is helemaal niks in vergelijking wat er jullie kant op is gekomen, hopelijk is alles oké ?
En ik blijf me verbazen over het asociale rijgedrag van de gemiddelde Fransman. We hebben het weer overleefd, maar wat een idioten rond zowel Parijs als rond Lille.

Onze SHTF viel reuze mee. Geen schade. Een flinke portie regen en wat windvlagen op onze locatie, maar daar bleef het bij.
Wonderlijk genoeg viel zelfs de stroomvoorziening niet uit en dat is een unicum bij tyfoons.
Wel is helaas onze internetverbinding uitgevallen. Vorige tyfoon duurde het herstel een weekje. Daarom nu pas een berichtje tijdens verblijf in de stad, waar we wel internet bereik hebben.

Ik denk dat je het verkeer in de Filipijnen nog niet kent. Je ziet hier de meest riskante maneuvres op de weg. Alsof niemand ooit verkeersregels heeft geleerd.
Misschien niet verrassend als je weet dat je een rijbewijs kan kopen zonder ooit een rijles gehad te hebben, als je de juiste personen wat smeergeld toestopt.
Eigenlijk is de enige regel die gevolgd wordt "vermijd botsingen, ongeacht waar het verkeer vandaan komt".

@PBear fijn dat jullie ongeschonden uit de strijd zijn gekomen.

Nou, bijzonder verkeer daar dan. Maar je zult er vanzelf mee leren omgaan denk ik als je er langer verblijft?

Terug
Bovenaan