• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Wat hebben jullie gegeten voorbij de THT datum?

En dat is een mooi voorbeeld waarom je moet rouleren en niet alleen bewaren
Beide pakken kwamen tevoorschijn bij het opruimen van oude verhuisdozen van onze vorige verhuizing. Gewoon vergeten dat die pakken in die dozen zaten. Nu we weer gaan verhuizen komen dat soort dingen opeens weer bovendrijven. 🤣

Jij doet de eer aan om die naam over te nemen.
Ik zal die ere naam met trots dragen 😂 (heb het meteen toegevoegd aan mijn onderschrift)

@phtvs ,
Dat kan natuurlijk altijd gebeuren, en hopelijk ben je dan nu in de luxe positie dat je het gewoon kan vervangen voor nieuwe ☕☕

Wel interessant natuurlijk om te ontdekken of de werking van de caffeine ook is verminderd, of dat het nog wel de oppeppende werking heeft.
Op een koude wintermiddag met een beetje (verse) gember, en een snufje cayennepeper en zwarte peper krijg je het er in elk geval weer heerlijk warm van en een energie boost.

GreetZ,
Pjotr78

Ik merk daar eigenlijk nooit iets van. Ik kan rustig vlak voor het slapen gaan een mok koffie drinken en slaap daarna gewoon net als anders.

Herkenbaar, net opgestaan, kinderen naar school gebracht, en na de derde bak koffie, toch nog even een uitstapje naar dromenland maken ☕☕😴😴😇😁

GreetZ,
Pjotr78

Altijd donker en redelijke temperatuur bewaard.
Gisteravond wilde ik het mij makkelijk maken dus deze opgegeten.
Dit was het enigste wat over datum was. ik houd hier (eigenlijk altijd :rolleyes:) rekening mee. first in-first out.
01-06-2023

20250123_170843.jpg

Laatst bewerkt:
Wat hebben jullie over datum gegeten, haha ik, een kameel jong de kop was al een beetje aan het schimmelen.

Ik zie vaak dieren in dingen en wolken, ik heb de snak een beetje bij gewerkt.
Ik zag er een jonge kameel of dromedaris in, nu wandelt hij in de zanderige woestijn.

Zelfs het neusje, oogje en oortje zaten er al in, en het bekje is een heel klein streepje die ik allen kan zien met mijn fantasie ogen.

Schermafbeelding 2025-02-01 044359.png

Ha je mag het als kunst zien.
De verkoop opbrengst gaat naar het forum, dan is deze voor jaren gedekt. 😁:thumbup: :thnx:

Wat hebben jullie over datum gegeten, haha ik, een kameel jong de kop was al een beetje aan het schimmelen.

Ik zie vaak dieren in dingen en wolken, ik heb de snak een beetje bij gewerkt.
Ik zag er een jonge kameel of dromedaris in, nu wandelt hij in de zanderige woestijn.

Zelfs het neusje, oogje en oortje zaten er al in, en het bekje is een heel klein streepje die ik allen kan zien met mijn fantasie ogen.

Bekijk bijlage 27830

Ha je mag het als kunst zien.
De verkoop opbrengst gaat naar het forum, dan is deze voor jaren gedekt. 😁:thumbup: :thnx:
@JJ&A , haha, geinig en mooi gedicht en belicht ook!

Pssst: Ik weet dat het water koud en nat is, maar de slak moet wel af en toe eens worden gewassen natuurlijk!😂

Bij mij gaat er eigenlijk nooit iets overdatum omdat het dan al op is. (een paar dagen na de tht noem ik niet overdatum)

Maar ik kan me van jaren geleden (15+) iets herinneren dat ik chips aan het eten was in een cafe waar ik op dat moment was, ik had nogal wat pilsjes en jenevertjes met sinas gedronken en zoals iedereen weet heb je dan nogal is zin in wat vets en veel daarvan. Ik had dus een grote zak paprika chips van de barman gekocht, en zad dat lekker op te eten halverwege de zak dacht ik van hmm het is wel wat slof ik kijk op de zak bijna een jaar over datum. Maar had honger dus gewoon nog lekker een poos doorgegeten en er nooit last van gehad. In chips zit wel veel vet/olie wat ranzig kan worden maar dat was na zo'n lange tijd in dit geval dus nog niet het geen wat gebeurd was.

Terug
Bovenaan