• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Wat hebben jullie gegeten voorbij de THT datum?

En dat is een mooi voorbeeld waarom je moet rouleren en niet alleen bewaren
Beide pakken kwamen tevoorschijn bij het opruimen van oude verhuisdozen van onze vorige verhuizing. Gewoon vergeten dat die pakken in die dozen zaten. Nu we weer gaan verhuizen komen dat soort dingen opeens weer bovendrijven. 🤣

Jij doet de eer aan om die naam over te nemen.
Ik zal die ere naam met trots dragen 😂 (heb het meteen toegevoegd aan mijn onderschrift)

@phtvs ,
Dat kan natuurlijk altijd gebeuren, en hopelijk ben je dan nu in de luxe positie dat je het gewoon kan vervangen voor nieuwe ☕☕

Wel interessant natuurlijk om te ontdekken of de werking van de caffeine ook is verminderd, of dat het nog wel de oppeppende werking heeft.
Op een koude wintermiddag met een beetje (verse) gember, en een snufje cayennepeper en zwarte peper krijg je het er in elk geval weer heerlijk warm van en een energie boost.

GreetZ,
Pjotr78

Ik merk daar eigenlijk nooit iets van. Ik kan rustig vlak voor het slapen gaan een mok koffie drinken en slaap daarna gewoon net als anders.

Herkenbaar, net opgestaan, kinderen naar school gebracht, en na de derde bak koffie, toch nog even een uitstapje naar dromenland maken ☕☕😴😴😇😁

GreetZ,
Pjotr78

Terug
Bovenaan