Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
In een ver verleden was onderhoud en het testen van UPS systemen een klein deel van mijn wzh.
Het kwam geregeld voor dat we niet de ultieme test mochten uitvoeren, men was bang voor de gevolgen als het niet zou werken. Beetje naïef want nu kon jeje erop voorbereiden.
Één van de grotere systemen stond bij Central Beheer in Apeldoorn, daar hadden we een 300kW belasting op een aanhanger om de UPS te testen. Binnen enkele minuten was het dan smoorheet in het trappenhuis.![]()
en, werkt dat Starlink nu (eindelijk)?
Ach, het spijt mij om dat te horen @martin ! Ik verwachtte nu eigenlijk een juichend succesverhaal, en had jou dat zeker gegund.Nein, nein, nein.
Ik ben helemaal pissed.
Heb ik die spullen dus aangeschaft in Nederland zodat ik zeker weet dat ik het op tijd mee kan nemen, en heb ik dus ook vooraf gekeken of er in Spanje dekking is.
En wat denk je? je kunt NIET je locatie verplaatsen van Nederland naar Spanje als het product in Nederland is besteld.
Maar geen probleem, want je kunt prima de hardware verwijderen uit het account. En dan een nieuw account aanmaken met een Spaans adres.
Een klein addertje onder het gras is:
Bekijk bijlage 28250
Tja, lekker logisch allemaal.
Ik heb de chatbot wel compleet de digitale huid vol gescholden, maar ik had dit soort onzin niet verwacht.
Het lijkt mij ook logisch dat dit snel moet kunnen worden opgelost.Ik heb een appje gestuurd naar mijn "vriend" Elon, dus ik hoop dat hij snel met een alternatief aan komt zetten want anders word ik echt boos.