• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Zonnestroom is in 2027 geen cent meer waard

Laatst bewerkt:
Snachts vliegt er niks, maar er zijn dan wel mensen die wachten op hun transfer vlucht. Die mensen mogen niet door de duane (ook niet tussen 3 en 5 ;) ), dus die moeten op het vliegveld blijven (op een veilige manier).

In een ver verleden was onderhoud en het testen van UPS systemen een klein deel van mijn wzh.
Het kwam geregeld voor dat we niet de ultieme test mochten uitvoeren, men was bang voor de gevolgen als het niet zou werken. Beetje naïef want nu kon jeje erop voorbereiden.

Één van de grotere systemen stond bij Central Beheer in Apeldoorn, daar hadden we een 300kW belasting op een aanhanger om de UPS te testen. Binnen enkele minuten was het dan smoorheet in het trappenhuis.🤣

In een ver verleden was onderhoud en het testen van UPS systemen een klein deel van mijn wzh.
Het kwam geregeld voor dat we niet de ultieme test mochten uitvoeren, men was bang voor de gevolgen als het niet zou werken. Beetje naïef want nu kon jeje erop voorbereiden.

Één van de grotere systemen stond bij Central Beheer in Apeldoorn, daar hadden we een 300kW belasting op een aanhanger om de UPS te testen. Binnen enkele minuten was het dan smoorheet in het trappenhuis.🤣

Ik weet niet of naief het juiste woord is. Als de test mislukt is dat de schuld van de persoon die de test goedkeurde ook al is de schade beperkter omdat je er op kunt voorbereiden.

Je hebt een trein en die dendert op drie mensen af die op het spoor liggen, voor de drie mensen is een wissel die je met een knop kunt bedienen om de trein naar een zijspoor te laten gaan waar twee mensen op liggen. Denk je dat iedereen op de knop van de wissel zou drukken dat er twee mensen overreden worden?

Laatst bewerkt:
en, werkt dat Starlink nu (eindelijk)?

Nein, nein, nein.
Ik ben helemaal pissed.
Heb ik die spullen dus aangeschaft in Nederland zodat ik zeker weet dat ik het op tijd mee kan nemen, en heb ik dus ook vooraf gekeken of er in Spanje dekking is.
En wat denk je? je kunt NIET je locatie verplaatsen van Nederland naar Spanje als het product in Nederland is besteld.
Maar geen probleem, want je kunt prima de hardware verwijderen uit het account. En dan een nieuw account aanmaken met een Spaans adres.
Een klein addertje onder het gras is:

1742928405707.png

Tja, lekker logisch allemaal.
Ik heb de chatbot wel compleet de digitale huid vol gescholden, maar ik had dit soort onzin niet verwacht.

Ik heb een appje gestuurd naar mijn "vriend" Elon, dus ik hoop dat hij snel met een alternatief aan komt zetten want anders word ik echt boos.

Laatst bewerkt:
Nein, nein, nein.
Ik ben helemaal pissed.
Heb ik die spullen dus aangeschaft in Nederland zodat ik zeker weet dat ik het op tijd mee kan nemen, en heb ik dus ook vooraf gekeken of er in Spanje dekking is.
En wat denk je? je kunt NIET je locatie verplaatsen van Nederland naar Spanje als het product in Nederland is besteld.
Maar geen probleem, want je kunt prima de hardware verwijderen uit het account. En dan een nieuw account aanmaken met een Spaans adres.
Een klein addertje onder het gras is:

Bekijk bijlage 28250

Tja, lekker logisch allemaal.
Ik heb de chatbot wel compleet de digitale huid vol gescholden, maar ik had dit soort onzin niet verwacht.
Ach, het spijt mij om dat te horen @martin ! Ik verwachtte nu eigenlijk een juichend succesverhaal, en had jou dat zeker gegund.

Maak anders gebruik van het herroepingsrecht... Binnen 14 dagen na internet-aankoop. Retourzending mag wellicht even duren nadat je het inroept. Je zou er dan in Spanje eentje kunnen aanschaffen zonder trubbles of wachttijden?

Ik dacht dat je met zo'n schotel ook mag reizen, met de Opel Kadett en Alpenkreuzer door Europa en zo?
Ik heb een appje gestuurd naar mijn "vriend" Elon, dus ik hoop dat hij snel met een alternatief aan komt zetten want anders word ik echt boos.
Het lijkt mij ook logisch dat dit snel moet kunnen worden opgelost.

Zou een transfer niet meer slaan op eigendomsoverdracht dan op locatie, niet dat je verkeerde conclusies trekt? Je bent immers een en dezelfde "Manuel, met Zeeuws-Spaans bloed"?

Waarom een wachttijd van 120 dagen na aanschaf en 90 dagen na activatie? Het zou zomaar kunnen dat het is om het leegkopen van een land te voorkomen. Alles opkopen en morgen draait het in de Oekraïne, terwijl de Nederlander en Spanjaard levertijden van 6 maanden hebben? In dat geval zou je geen problemen hoeven te verwachten met een adreswijziging.
Anderzijds kan het ook zijn om het aantal schotels onder een satelliet te managen.

Terug
Bovenaan