Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat klinkt bekend. Batterijen sleutels en klein geld gaan niet samen in je broekzakDaar heb ik dus wel een brandwondje van opgelopen (nu ja, flinke rode plek)
Net door dit te lezen de batterijbakjes gecheckt. Losse knoopcellen direct uit elkaar gehaald en alle andere batterijen dezelfde kant op gelegd. Ik kan weer met een gerust hart op bed.De 9 volt blok batterijen, daar liggen de polen dicht op elkaar en kunnen dus makkelijk kortgesloten worden. Bijvoorbeeld door een sleutel of een ander stuk metaal. Bewaar deze batterijen dus het liefst in een doosje en zorg dat de polen geen contact met elkaar kunnen maken.
Pas ook op met knoopcellen (horloge batterijen). Deze kunnen erg makkelijk worden kortgesloten doordat bij de randen de + en - polen erg dicht bij elkaar liggen. Bewaar knoopcellen alleen in de originele verpakking!!
Ik heb een heel leuk en klein batterij testertje, handig voor in de Bob.
Je kan natuurlijk ook een universeel meter gebruiken.
Bekijk bijlage 1269
Voor in je BOB? Je merkt het vanzelf hoor, als je zaklamp het niet meer doet.
Ik neem aan dat je onderweg naar je BOL of op de vlucht, niet je batterijen gaat controleren, vervangen of opladen.
Hehehe, je hersenpan is natuurlijk nog druk bezig met die gereedschappen uitzoeken voor je BOB.
Ik denk dat veel mensen (ik ook) zich vergissen in wat een BOB is en wat eigenlijk een INCH is.Voor in je BOB
Ik denk dat veel mensen (ik ook) zich vergissen in wat een BOB is en wat eigenlijk een INCH is.
Een BOB is bedoeld voor situaties waarin je binnen 72 uur naar een veilige plek (bijvoorbeeld een BOL) kunt reizen waar je voldoende water, voedsel enz hebt opgeslagen.
Heb je geen BOL of kun je niet binnen die 72 uur op een veilige plek aankomen, dan is een INCH beter.
Ik ook hoor, heb ook veel te veel rommel in mijn rugzak zitten. Onder het mom van beter mee dan om verlegen LOLKomt wat mij betreft doordat ik een gearhead ben, beetje te gek op hardware
Ik denk dat veel mensen (ik ook) zich vergissen in wat een BOB is en wat eigenlijk een INCH is.
Een BOB is bedoeld voor situaties waarin je binnen 72 uur naar een veilige plek (bijvoorbeeld een BOL) kunt reizen waar je voldoende water, voedsel enz hebt opgeslagen.
Heb je geen BOL of kun je niet binnen die 72 uur op een veilige plek aankomen, dan is een INCH beter.
Als je besteld via de app zijn ze nog goedkoper ;-) (0,34 tegen 0,40 cent)http://www.aliexpress.com/item/New-...attery-Storage-Box-Wholesale/32605376896.html
Duurt wat langer waarschijnlijk, hoewel ik vorige week was dat ze na 6 dagen al door de postbode overhandigd werden.
Zo aan de foto's te zien exact dezelfde. Met die uitstekende randjes kun je ze aan elkaar klikken, mocht dat ergens een keer handig voor zijn.
Als je besteld via de app zijn ze nog goedkoper ;-) (0,34 tegen 0,40 cent)
Kijk, dat scheelt weer een paar centen. Ik bestel er niet zo vaak, meestal koop ik via ebay.He grappig, ik krijg ze iets goedkoper. Als je af en toe wat cheaps besteld, krijg je daar 'status' en zakken de prijzen kennelijk wat. (0,31 tegen 0,36 cent)
@Kanina : "Hey het hoofdlampje doet het niet zo goed meer!"
Ik: "Ok ik kijk wel even..."
En dan zie je dit
Geen Duracell meer hier!
Een jaar en twee maanden.Hoe lang zaten die erin?
Een jaar en twee maanden.
Het is een van de goedkoopste Petzl's maar ben er erg aan gehecht. We gebruiken hem ook dagelijks om de donkere krochten van de voorraadkast bij te lichten.
Verder komt het wel goed. Normaal even schoonmaken en schuurpapiertje over de contacten.
Maar ik vind het wel schandalig, er staat een datum van 2020 op de batterijen!