Flos
SHTF Expert
Het is in theorie van het stad. Heeft het geschonken aan een vereniging. En ik heb de rechten er van nu.uhhh, que passa ??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het is in theorie van het stad. Heeft het geschonken aan een vereniging. En ik heb de rechten er van nu.uhhh, que passa ??
klein verschil tussen vanuit de randstad 200 km naar drente lopen of 2000 km naar balaton.
Bij een SHTF zal zelfs die 200 km naar Drenthe een hele opgaaf blijken.
Wat krijgen toch mensen op een bijzondere manier bijzondere dingen voor elkaar, prachtig.Ja het is een gewezen tennis veld. Volledig omheind. Het behoorde ooit bij een Amerikaanse kazerne. De militairen zijn vertrokken een deel van de gebouwen zijn afgebroken er is een wijk gebouwd. Maar het tennis veld bleef achter. En nu is het van mij niet voor eeuwig. Ik heb er een concessies op ooit gewonnen met carnaval te vieren in het stadje.
Dus we gaan van een normaal leven in een dag over op een Mad Max, living dead, Waterworld wereld? Dat er geplunderd wordt, dat zal best maar je zal meer last hebben van overbelaste wegen dan van grote roversbendes en prive legertjes.
Ik zat zelf ook aan een boc te denken, een geprepareerde bug out camper. Als je daarmee in een file strandt heb je ook een soort mobiele bol bij je. Die dingen kosten wel een aardige duit maar je hebt dan wel de kans om alles in 1x mee te hebben. Er zijn vast ook redenen waarom dat geen goed plan is, die hoor ik graag...
Ik zat zelf ook aan een boc te denken, een geprepareerde bug out camper. Als je daarmee in een file strandt heb je ook een soort mobiele bol bij je. Die dingen kosten wel een aardige duit maar je hebt dan wel de kans om alles in 1x mee te hebben. Er zijn vast ook redenen waarom dat geen goed plan is, die hoor ik graag...
Nog niet eerder van gehoord, staat dat in e.a.a. rampendraaiboek van de overheid?Bij een calamiteit, bijvoorbeeld een overstroming mag je niet de snelweg op met een aanhanger of een vrachtwagen. Met een camper mag wel. Het is natuurlijk de vraag of je de snelweg op wil. Maar het is een voordeel om dan een camper te hebben. Met ons auto en aanhanger zouden we over achterafweggetjes moeten.