Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Eerder de multinationals vinden dat heel interessant om daarop een persoonsspecifieke reclamecampagne op te kunnen zetten. Overheid heeft sec iets meer beperkingen dan een multinational die zich daar iets makkelijker uit kan l*llen.Volgende stap, abn gaat ie doorvoeren, is het afschaffen van je betaalpas. Betalen kan dan met je telefoon, staatsbank natuurlijk, uncle sam kijkt graag met je mee waar je betaald, wat je koopt en hoelaat.
Maar Sam vind het ook interresant om te weten wat je niet koopt; geen groente, misschien heb je wel een illegale tomatenplant,
Geen kleding, misschien ben je een illegale nudist... bezoekje waard nietwaar?
Sorry, meer msn/rtl nieuws:
Volgens De Nederlandsche Bank is het verdwijnen van cash en het sluiten van steeds meer bankkantoren en geldautomaten voor sommige kwetsbare groepen problematisch. De bank wil dan ook dat er harde afspraken worden gemaakt over het voortbestaan van contant geld.
Deze mensen kunnen absoluut niet zonder contant geld (msn.com)
Nieuwe afspraken: ’bij normaal gebruik niet betalen voor contant geld’
Zo komt ABN Amro terug op de omstreden ’cashboete’. Bij deze bank moeten klanten die meer dan €12.000 cash per jaar opnemen daarvoor betalen. Die limiet wordt opgehoogd naar €17.500. Volgens de Consumentenbond kunnen nu alle consumenten die dat willen hun normale uitgaven contant blijven betalen, zonder boete.
https://www.telegraaf.nl/financieel...ormaal-gebruik-niet-betalen-voor-contant-geld
Gewoon met je volle kar aanschuiven en laten staan als ze cash niet accepteren.
Staat het ook bij de ingang aangegeven? Anders zijn ze verplicht om geldige betaalmiddelen te accepteren.
Gewoon met je volle kar aanschuiven en laten staan als ze cash niet accepteren.
Staat het ook bij de ingang aangegeven? Anders zijn ze verplicht om geldige betaalmiddelen te accepteren.
Doen ze hier ook standaard, met hetzelfde resultaat, op een enkeling na blijven de meeste staan in de overvolle rijen. Ik heb het gevraagd, het schijnt landelijk beleid te zijn om het pinnen aan te moedigen.Lidl hier riep dan om dat ze een pinkassa openden van wege teveel in de rij. Binnen 3 min. ging die weer dicht, want niemand die er gebruik van wilde maken ... geloof dat ze de les inmiddels geleerd hebben.
Ik merkte vandaag in de lidl in Wolvega dat daar niet meer met contanten betaald kan worden Was blij dat er net genoeg op mijn rekening stond zodat ik met pin kon betalen. Ik was niet de enige die vreemd stond te kijken. Niet zo klantvriendelijk meer die lidl.
Op nu,nl een stukkie over het mogelijk maken van digitaal betalen op de vrijmarkt, via qr een tikkie, er word steeds meer uit de kast getrokken om het cash te cancel-len.