hilveramazon55
Elementary prepper
Ok dank, zou goed zijn als mijn redenatie van ruim 10% niet correct is en dat het een factor 5 minder is. Liever helemaal nul natuurlijk.
groet
groet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Daarnaast heb ik FFP3 liggen, omdat het ook tegen nucleare deeltjes en giftige gassen beschermd. Deze heb ik dus toch al liggen. Anders moet ik nog meer maskers inslaan
@hilveramazon55
FPP3 maskers filteren een hoger percentage deeltjes en hebben een betere pasvorm. Radioactief stof zijn ook deeltjes en kun je dus filteren. Giftige gassen kun je niet filteren met een FPP3 masker, dat is echt onzin.
Ik lees hier veel info over gelaatsbescherming van stofkapjes tot volgelaatsmaskers. De informatie staat nu wat verspreid. Is er iemand met verstand van gelaatsbescherming de de nuttige informatie in een eigen draadje wil posten? @petroman had al de tip dat in het draadje over ebola ook nuttige info staat.
@Ray, @zoompro @Jannes @wie er verstand van heeft
Ik ken alleen de mondkapjes die in de gezondheidszorg worden gebruikt. En als ik dat combineer met info die ik vind op internet, kan ik dat koppelen aan de praktijk. Bijvoorbeeld welke ffp bij welk virus/bacterie gebruikt wordt. Het klopt met de praktijk.
Verder heb ik heel geregeld zo’n masker op, zeker nu in het griepseizoen, dus ik weet hoe het voelt.
Of ik er verstand van heb? Dat zou ik niet zeggen. Eerder ervaring.
Twitter has said it will actively remove users spreading disinformation about the coronavirus .Zerohedge is één en al complot
Dat zou betekenen dat het nCoV een door de mens gemaakt virus is dat is ontsnapt uit een lab.
Het is onwaarschijnlijk dat het om een bio wapen gaat, het lijkt er meer op dat een wetenschapper met het virus zat te "spelen" en er iets is misgegaan waardoor het vrij gekomen is.
Dit verklaart imo ook waarom het eerste geval niets met de dieren markt te doen had. De dieren markt kwam vermoedelijk pas in het spel toen een verkoper op de markt besmet werdt.
Ik lees hier veel info over gelaatsbescherming van stofkapjes tot volgelaatsmaskers. De informatie staat nu wat verspreid. Is er iemand met verstand van gelaatsbescherming de de nuttige informatie in een eigen draadje wil posten? @petroman had al de tip dat in het draadje over ebola ook nuttige info staat.
@Ray, @zoompro @Jannes @wie er verstand van heeft
Over de mogelijkheid dat delen van het HIV in het corona virus zijn gezet door de mens:
https://www.bitchute.com/video/M1dVdC1wxGKW/
De eerste 10-15 minuten.
Er zijn drie manieren waarop de observaties verklaard kunnen worden:
1) Door de mens
2) Cross-insertions (een HIV virus ontmoet een Corona virus en samen maken ze het nCoV)
3) Parallele evolutie
Gezien wat er waar van het HIV in het Corona virus zit, is optie 1 eigenlijk de enige die waarschijnlijk is.
Dat zou betekenen dat het nCoV een door de mens gemaakt virus is dat is ontsnapt uit een lab.
Het is onwaarschijnlijk dat het om een bio wapen gaat, het lijkt er meer op dat een wetenschapper met het virus zat te "spelen" en er iets is misgegaan waardoor het vrij gekomen is.
Dit verklaart imo ook waarom het eerste geval niets met de dieren markt te doen had. De dieren markt kwam vermoedelijk pas in het spel toen een verkoper op de markt besmet werdt.
Koop wat FFP3/2 maskertjes of een gelaatsmasker.