Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Besmet:28292
Overleden:565
Hersteld:1219
https://gisanddata.maps.arcgis.com/apps/opsdashboard/index.html#/bda7594740fd40299423467b48e9ecf6
Mee eens, daarom postte ik ook het bericht ervoor, over mensen die thuis sterven zonder een dokter te zien, zonder getest te worden. (Denkt iemand hier echt dat ik alle cijfers van China zomaar geloof?)
De cijfers van China zijn discutabel, maar tot nu toe wel de enige cijfers die iets tonen...zolang er geen andere telling is, geef ik deze door.
Belangrijk weetje bij de cijfers, de ziekte is vooral in China, daarbuiten valt het mee, dankzij goede monitoring en isolatie en quarantaine van vermoedelijke en verdachte patiënten. Er is buiten China ook nog geen mens-op-mens besmetting geweest, alle besmettingen ontstonden via mensen die in China zijn geweest. Heel belangrijk!
Even voor de duidelijkheid: je krijgt het ook niet van corona bier.dat is dus wel een voorbeeld van mens-op-mens zonder chinese invloed.
Even voor de duidelijkheid: je krijgt het ook neit van corona bier.
Waarom denk je in hemelsnaam dat er een chinees bij moet zijn geweest ?
Als je een cursus gehad hebt van een drager en vervolgens bij thuiskomst je kinderen knuffelt en je vrouw just dan heb je daar geen chinees bij nodig.