Scratch
Senior Prepper
Naar aanleiding van de topic over kogelwerendvest ben ik toch wel benieuwd naar de conditie van de gemiddelde prepper. Al zoekend op dit forum naar conditie, kwam ik tot de ontdekking dat men wel praat over de conditie van je baterijen en de lemmet van een mes, maar minder over je lichamelijke gesteldheid. Terwijl dat mogelijk wel de beste overlevingskans geeft tijdens een shtf!! Zelf ben ik een zeer actief buiten mens, werk in de buitenlucht en doe lichamelijk regelmatig zwaar werk. Buiten bewust eten zit ik verder niet op en sportschool, maar loop of ren ik af en toe een rondje.
Nu had ik me vorig jaar opgegeven voor een kleine marathon van 5 mijl, waar ik vorig jaar actief voor getraind had, maar waar van de winter dus de klat in was gekomen. Zondag was de dag en vrijwel ongetraind heb ik de 8km volbracht!! Maar wat was dat zwaar die laatste paar km's
Dus mijn vraag: wat doet de gemiddelde prepper aan zijn/haar conditie om bepakt met kogelwerendvest, BOB en gasmasker uit de handen van de "bad gays" te blijven ??
Nu had ik me vorig jaar opgegeven voor een kleine marathon van 5 mijl, waar ik vorig jaar actief voor getraind had, maar waar van de winter dus de klat in was gekomen. Zondag was de dag en vrijwel ongetraind heb ik de 8km volbracht!! Maar wat was dat zwaar die laatste paar km's
Dus mijn vraag: wat doet de gemiddelde prepper aan zijn/haar conditie om bepakt met kogelwerendvest, BOB en gasmasker uit de handen van de "bad gays" te blijven ??