• Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.

Hoe is je conditie!?

Conditie is 100% beter dan vorig jaar, heb ook een half mens minder mee te sjouwen ;)

Sprintjes gaan prima, lang hard lopen niet, vind die voorgevel niet fijn :p

Normaal besproken fiets ik 180km in de week maar door een pols en elle boog ontsteking staat dat ff op een laag pitje. Tijdens de lessen ren ik de trappen wel ff op en af om de concentratie op pijl te houden, stil zitten word ik onrustig en zelfs vervelend van. In de pauzes ff lekker een rondje lopen, heerlijk.

Die ene dag dat ik werk is voornamelijk buiten en in de bossen met alle soorten weer en wind dus met harden van het lichaam zit het ook wel goed.

Verder zit ik op een laag koolhydraat dieet, heeft vooral het geestelijke erg goed gedaan. Er worden nu alleen nog maar tijdens lange tochten koolhydraten gegeten indien het lichaam daar om vraagt. :)

Probeer per dag meestal tussen de 8 a 10 kilometer te lopen, komen meestal ook nog iets van 16 trappen per dag bij. Daarnaast probeer ik om 2 dagen 50 sit ups, 50 push ups, en train ik me armen en rug met een dumbell van 7,5 kilo meestal in 3 setjes van 33. Qua sprinten op de fiets en rennen gaat het nog wel, maar het wordt nodig tijd dat ik meer cardio training ga doen. En zag laatst dat er hier vlakbij krav maga wordt gegeven, dus binnenkort een introductieles mee pakken en kijken of het wat is (waarschijnlijk wel). Daarnaast let ik de laatste tijd een beetje op met wat ik eet en drink, dus probeer zoveel suikers, kleurstoffen en andere chemische zooi te mijden. frisdrank drink ik niet meer, alleen nog water met een smaakje. Daarnaast opletten hoe laat je eet en ook wat, en voor zover levert het alleen maar voordelen op. Nu nog stoppen met roken, en dan wordt het nog wel eens wat ;)

Terug
Bovenaan