Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Welkom op ons forum. Gasten hebben beperkt toegang tot ons forum. Meld je daarom aan voor een account. Registreren kost slechts een minuutje van je tijd.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zelfs in een land als Oekraïne, waar de stroomvoorziening tijdens de oorlog een doelwit is, lukt het met kunst en vliegwerk steeds weer om stroom te krijgen.
Leuk, maar dan mis je de extra accu van de powerbank. Beschrijving van de powerbank die ik noen: Het robuuste ontwerp beschermt tegen regen, vuil en vallen. Lijkt mij prima on het buiten neer te leggen voor langere tijd.
@joepmeloen , ik zie zo'n uitklapbaar setje het geen jaar uithouden in weer en wind, maar misschien vergis ik mij. Als het geheel voor "waterdicht" is ontworpen en uitgevoerd dan ligt het anders maar is het dat? Hebben alle poorten en aansluitingen waterdichte afdekkingen? Ik bedoel meer, dat een ontbreken daarvan zou wijzen op een niet-waterdicht ontwerp, en dan wordt "inpakken" noodzakelijk. Ik zie dat de paneeltjes in een gestikte kunstlederen hoes zijn gevat, en het geheel doet mij toch meer denken aan "bestand tegen wat regen over een korte duur, gevolgd door afdrogen".
Maar, hee, waarom zo'n solar setje dan niet in een buitenmodel weckpot o.i.d. stoppen?
Ik had de Lilygo T-Echo in gedachten, en de ingebouwde 850 mAh accu schijnt goed te zijn voor 3 dagen zonder bijladen. Het kan dan nog zo'n sombere winter zijn, maar welk paneeltje laadt dat beetje stroom niet bij binnen 3 dagen? Een extra accu is in dit specifieke geval dus overbodig denk ik, maar voor de minder zuinige Lora32 en T-beam modules kan ik mij het nut wel voorstellen.