F
frans81
Gast
@J.J voor nu is het tuigje voldoende heb ik het gevoel. Mocht ik iets steviger willen, dan heb ik ook nog een Tatonka Lastenkraxe. Daar zit een serieus lekker dragend harnas aan.
Net even een klein rondje gelopen. Een kilometer of 6 om het een en ander te proberen en het valt me niet tegen. Je voelt dat er wat aan je hangt maar hinderlijk is het niet. Met een rugzak ben ik toch vaak op zoek naar de juiste houding. Met de kar kan ik gewoon recht blijven lopen alsof ik niks draag omdat het meeste gewicht naar mijn heupen gaat. Daarnaast had ik de trekstangen netjes gecentreerd dus kon ik hele stukken lopen zonder de kar beet te houden. Zelfs een stoepje op zonder handen ging heel goed. Daarnaast nog een paar kleine stukje offroad met een kleine hindernis. Ook dat ging lekker. Tot op heden positief dus. Hopen dat ik van de week een wandeling van 23 kilometer kan maken.
Ik heb ook nog even gewogen. De kar inclusief de tas geeft 7,5 kilo gewicht op mijn lichaam. De tas is licht in verhouding met de kar. De tas weeg 12 kilo. De kar 9,5. Zodra de lading zwaarder wordt veranderen de verhoudingen in positieve zin, zeker straks met de bagagedrager.
En dan nog de foto's in het wild. Inclusief wat bewegend materiaal. De rammel die je hoort op de video is de remklauw. Die had ik nog niet vast gedraaid
Nu zie je pas dat het een serieus mooi WIEL is haha . Breedt genoeg voor het te dragen gewicht .
Een test op oa zo'n Pieterpad met al zijn terrein verschillen en heuse ongemakken zal de doorslag geven omtrent ontwerp en eventuele verbeteringen .
Ben benieuwd .