Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Leuk bedacht mannen, dat sparen... maar helaas zal ik het hiermee moeten doen.
En de Henk haalt tegenwoordig alleen nog maar de bezem veelvuldig door zn vriendinnetje dus vandaar dat ik het probleem ook zelf (met jullie dus) op probeer te lossen.
Maar ik snap dat dat op den duur misschien onmogelijk wordt, vooral als het moederbord het af laat weten, maar ik geef niet zo snel op.
Windows draait op een legale versie. En de fan staat niet uit.
Maar... terug naar het stappenplan.
Heb "geheugencontrole" ingetypt in het zoekvenster en Windows begreep gelijk wat ik wilde en heeft die meteen uitgevoerd. Duurde 'n half uurtje en er is niets gevonden.
Zal ik die mdsched.exe dan ook nog laten draaien of heeft dat geen zin? @Ray ?
Is deze Windows geheugencontrole goed genoeg en kunnen we dan nu vaststellen dat daar geen problemen mee zijn of zoeken we verder? (via de bootable CD creatie...).
Gister heeft zich trouwens geen spontane BSOD voorgedaan...
Next step: ....
Ok... heb in de logboeken geneusd maar dat zegt me nog niet zoveel. Wel rode uitroeptekentjes aanwezig.
Regelmatig vier achter elkaar en dat ging dan over ACPI Bios bevat geen IRQ v/h apparaat in PCI slot etc...
Zal denk ik toch moeten afwachten tot na de volgende BSOD om te kunnen checken, zodat ik weet waar ik moet kijken. Dus dat blijft op het tasklijstje staan.
Die Chhdsk ontlooping lijkt me ook fijn. Bewaar ik tot na de videokaartbelastingstest.
Dus nu een uurtje naar Heaven.
ast nie waar is *mopper* zit ik dit topic te lezen .. flikkerd mijn win 10 laptop in een bleu screen... een dikke vette <--- teken met de error " a critical process stopped"
jah duhhhh
Apparaatbeheer leverde geen gele uitroeptekentjes op.
Heaven Benchmark loading voerde wel naar een BSOD ongeveer gelijk. Dit x was het een 0x00000050 (etc). Was weer net niet snel genoeg met mn camera). Heb wel de Windows Details op de foto gezet voor eventuele interpretatie:
Bekijk bijlage 5184
Bekijk bijlage 5185
Bekijk bijlage 5186
Ondertussen zal ik dan Heaven nog een x laten lopen.
@dubbel0 Ojeee... het is toch niet besmettelijk???
ast nie waar is *mopper* zit ik dit topic te lezen .. flikkerd mijn win 10 laptop in een bleu screen... een dikke vette <--- teken met de error " a critical process stopped"
jah duhhhh
(eventueel die van @AWOL
Aan de achterkant van je pc zou je dan simpelweg een tweede VGA uitgang (voor je videokabel) moeten zien, niet die op je videokaart dan dus.Oeh... dat betwijfel ik @petroman Moederbord is ook behoorlijk lastig toegankelijk omdat die Coolermaster er boven hangt