Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
rustig, rustig vriend, dit gaat je niet helpen, denk na.Sorry dat ik het zeg, en ik geloof dat ik hier nog nooit zo gevloekt heb, maar wat een broobmong**l die VVD-er.
De hele aanpak van criminaliteit in Nederland in gevolgbestrijding.
Ik word hier ZOOOOO boos van. Ik ben gewoon een vrije Nederlander en ik moet kunnen doen wat ik wil.
Dat ze zo de criminaliteit willen "aanpakken"... pfffffffffffff...
Ga echt eens inzetten op criminaliteit en ga niet van die ideoten plannen bedenken die iedereen raken.
Je mag niet eens je Vespa voor 3000 euro verkopen en met die contanten over straat...
Waar gaat het naartoe? Wat een ongelooflijke inperking van de vrije nou ja "vrije" samenleving.
Ik had het iets minder uitgebreid geformuleerd, maar ik sluit me helemaal bij je woedeuitval aan @Niels.Sorry dat ik het zeg, en ik geloof dat ik hier nog nooit zo gevloekt heb, maar wat een broobmong**l die VVD-er.
De hele aanpak van criminaliteit in Nederland in gevolgbestrijding.
Ik word hier ZOOOOO boos van. Ik ben gewoon een vrije Nederlander en ik moet kunnen doen wat ik wil.
Dat ze zo de criminaliteit willen "aanpakken"... pfffffffffffff...
Ga echt eens inzetten op criminaliteit en ga niet van die ideoten plannen bedenken die iedereen raken.
Je mag niet eens je Vespa voor 3000 euro verkopen en met die contanten over straat...
Waar gaat het naartoe? Wat een ongelooflijke inperking van de vrije nou ja "vrije" samenleving.
Cash geld zal er altijd blijven als backup. Een vriendin van mij werkt op een benzinestation waar de chaos compleet was toen het betaalsysteem door een netwerkstoring uitviel. Bijna niemand had cash bij zich, maar wel getankt.
Daarom heb ik altijd 2 briefjes van honderd in mijn telefoonhoesje, neemt geen ruimte in, maar wel verzekerd tegen dit soort problemen.
En als je iets van een lager bedrag moet kopen kan het lastig worden als de ander niet kan wisselen.Je kan niet overal met een briefje van €100 betalen.
Ikzelf heb altijd briefjes van €10 en €20 euro bij mij als voorzorg.
In geval van nood bijv. een pinstoring, zullen ondernemers blij zijn met dat honderdtje als dat de enige optie is...tenminste, ik zou t aanemenJe kan niet overal met een briefje van €100 betalen.
Ikzelf heb altijd briefjes van €10 en €20 euro bij mij als voorzorg.
Cash geld zal er altijd blijven als backup. Een vriendin van mij werkt op een benzinestation waar de chaos compleet was toen het betaalsysteem door een netwerkstoring uitviel. Bijna niemand had cash bij zich, maar wel getankt.
Daarom heb ik altijd 2 briefjes van honderd in mijn telefoonhoesje, neemt geen ruimte in, maar wel verzekerd tegen dit soort problemen.
Ik zie het hele bankwezen als een legale criminele organisatie die binnenkort door eigen toedoen weer een bankencrisis veroorzaken. Maar de burger kan voor de kosten opdraaien. Het hele monetaire systeem is uit balans trouwens. Vroeger moest er goud tegenover een bankkapitaal staan, als een soort onderpand. Die zekerheid is er allang niet meer, er wordt maar naar elkaar geleend Alsof t gratis is. Ik zie toch echt een flinke bel groter en groter worden.De overheid legt cash helemaal niet aan banden ( voor de normale man/vrouw ) Het zijn de banken die het liefst alles digitaal hebben, dat kost hun minder.
Aan cash verdienen ze niets, maar aan jou loon via de bank juist wel. Duurt niet voor niets een aantal dagen voor je het "binnen" hebt. En dat x de hele beroepsbevolking telt aardig op.
Beetje kort door de bocht denk ik.Ze parkeren er alleen maar data, dus wat kost dat?