dubbel0
Diehard Prepper
@The mad engineer , hebbie een receptje ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Simpel, je pakt aloe vera gel (let op de ingredienten) en gewone baking soda. De gel wordt dan erg vloeibaar, je kunt dan meer baking soda toevoegen om het wat in te dikken. Verder experimenteren met consistentie. Er zijn andere recepten, maar dat vond ik niet de moeite waard. Als het werkt, dan werkt het. Je kunt wel witte strepen krijgen aan de binnenkant van je shirt, maar dat gaat er gewoon weer uit bij het wassen.@The mad engineer , hebbie een receptje ?
Haha! Dat verklaart veel (vond het al een erg snelle boot!) ThnxZonnebrood zit in Zweden
Eigenlijk het buurland en daar is het nog veeeeeeeeel duurderZonnebrood zit in Zweden
Bakingsoda geeft wel degelijk problemen bij langdurig gebruik, zat mensen die het als shampoo gebruiken en daar al achter zijn gekomen (droge huid, schilvers jeuk), maar het kan een paar jaar duren voordat je dat duidelijk merkt.Over al die stofjes... tja ik had altijd enorm veel problemen met deodorant, op den duur werkte product X niet meer dus dan maar naar product Y. Bovendien last van irritatie onder de oksel. Totdat we het zelf gingen maken, op basis van bakingsoda en aloe vera... we gebruiken het al jaren en nergens last van en het werkt gewoon. Nadeeltje, het is niet écht budget (hoewel we de aloe vera wel in de aanbieding kopen natuurlijk).
Qua elektra verbruik ben ik rete duur uit Heb de afrekening gehad en krijg € 45,- terug terwijl ik over afgelopen jaar € 18,- betaald heb Nieuwe jaar termijn isssssssssss ...................... Wel 1 hele euro
Iedereen met een netaansluiting krijgt per jaar een bedrag terug als tegemoetkoming in de energiebelasting. Vorig jaar was dat ongeveer €375 euro. Als je minder dan dat verbruikt krijg je terug.Maar hoe zit het dan met netbeheerkosten ed? Voor een gezin van 3 in een rijtjeshuis heb ik een erg laag verbruik, maar ik betaal alsnog sowieso een paar honderd euro per jaar aan vaste kosten, idem voor water. Al gebruik ik géén water, elektra en gas, dan ben ik alsnog heel wat meer kwijt dan 1 euro per maand? Zelfs de servicekosten zijn al 3x zo hoog.
Het is maar een idee, maar probeer een andere aanbieder, en een goede dongel, of goed toestel (met 4G).Ik heb al jaren internet via een dongel (draadloos via mobiel nummer), maar sinds het samen gaan van vodafone en ziggo is de verbinding bagger.
Hoe krijg je dat dan terug, want ik kan me niet herinneren dat ik ooit ergens door de staat voor gesponsord ben.Iedereen met een netaansluiting krijgt per jaar een bedrag terug als tegemoetkoming in de energiebelasting. Vorig jaar was dat ongeveer €375 euro.
Die wordt volgens mij op je jaarnota verrekend.Hoe krijg je dat dan terug, want ik kan me niet herinneren dat ik ooit ergens door de staat voor gesponsord ben.
Moet wel eerlijk zeggen dat ik GEEN:mobieltje wat elke dag aan de lader moet, pc, .
Als er animo is wil ik wel een keer een topic maken voor tips om zuinig te stoken vanuit het oogpunt van een servicetechnicus (in de installatietechniek).Voor degene die in de winter bewuster wil stoken