Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind het hoge aantal herstelden in Iran wel opmerkelijk, in Italie zijn volgens het nieuwsoverzicht van de NOS van vandaag op 10.000 besmettingen pas 1000 mensen hersteld. https://nos.nl/artikel/2326636-coro...n-in-brabant-en-vierde-dode-in-nederland.htmlDe cijfers uit het Midden Oosten...zoals we weten is Iran er slecht aan toe.
Of zou het kunnen komen doordat het RIVM heeft besloten o.a. gezinsleden van corona-patienten niet meer te testen..?
Lijkt een soort 'Trump-actie': als je niet test blijven de aantallen besmettingen lekker laag
et zal deze week spannend worden @Mayo, welke getallen de komende dagen worden gemeld.
Of dat getal wel of niet juist is omdat ze minder zouden testen, ze een doofpot hanteren, compleet incompetent zijn of andere redenen, dat blijft speculeren en kun je inderdaad alle kanten mee op. Wellicht houden ze daarom op het oude forum alle mediaberichten bij en dat bleek netjes hand in hand te lopen met het RIVM, al beginnen ze daar nu achter te lopen vergeleken met het RIVM.
Bron: https://www.rd.nl/opinie/commentaar/niet-corona-heerst-maar-god-regeert-1.1638981Christenen belijden dat ziekte en gezondheid hun niet toevallig overkomen. Niet corona heerst, maar God regeert. Het coronavirus is slechts een tweede oorzaak, een middel in Gods hand. Hij zendt ziekte zoals ooit de plagen in Egypte, om de mens tot inkeer te brengen. Christenen hoeven daarvoor niet te verwijzen naar China, Iran of Italië. Ze hoeven ook geen verwijten te maken aan een overheid die abortus en euthanasie verdedigt of Nederland een genderideologie opdringt. Laten ze de hand in eigen boezem steken en zichzelf onderzoeken.
Of die denken, gelukkig was ik zo slim om dat al in huis te hebben gehaaldDoor het hier te melden zijn er vast wel weer een paar lezers die denken hé moet ik ook doen...
All public sector employees who do not perform critical functions will also be sent home on paid leave.
@Jannes Dat is precies waarom ik eerder schreef dat we de mensen die werken in zorg en politie en essentiële functies moeten helpen omdat ze het al zwaar genoeg met werk hebben. In Oostenrijk blijven de scholen open voor personeel van zorg en veiligheid...dat levert dan "oppas" op zodat die ouders hun werk kunnen blijven doen en voorkomt dat de kinderen juist bij opa en oma,de kwetsbare groep, gebracht worden. School met kleinere klasjes en minder kans op besmetting.
Ik heb voor de woongemeenschap ook al nagedacht(voorgedacht eigenlijk) hoe een en ander aangepakt kan worden.
Scholen moeten ook antwoord hebben op de vraag hoe het nu moet met de examens, die beginnen ook bijna.