Vitor
Survivor
Ik mag hopen dat ze daarover nadenken alvorens te zeggen: ‘Morgen gaan de kinderopvang en de scholen dicht.’
Ook al krijgen ouders allemaal calamiteitenverlof, hoeveel werknemers mis je dan op 1 dag op de werkvloer.
Hopelijk maak ik me druk om niks. Of ze laten het spul open, of meneer Jannes zit thuis.
Ik zit al vanaf maandag thuis. Kinderopvang stuurt kinderen met verkoudheidsklachten terug, van normaal 2 groepen met 16 kinderen hebben ze nu maar 1 groep met 10 kids over gehouden. Opa en oma laten we dan voor de zekerheid met rust.
Gelukkig kan ik wel vanuit thuis werken (werkgever in Zeeland is blij om mensen uit NB thuis te laten).
Ik moet toegeven dat het een goede oefening is om in isolatie te blijven, ben mijn bug-in plan aan het testen, zie ik gelijk wat er sneller op gaat en of de dag schema werkt zoals verwacht...
Vrouwtjelief gaat nog naar buiten, ze heeft een privé kantoor en kan makkelijk contacten beperken, maar ik vrees dat het niet lang duurt voordat we Full Bug-in kunnen gaan toepassen.