Ray
SHTF Expert
Ik duik zelfs vanavond nog even de sauna in, want dat heb ik al zeker een jaar niet meer gedaan. Bij 90 graden vrees ik geen virus, voor de rest ben ik toch altijd buiten totdat ik het echt koud krijg, maar dat duurt wel een half uurtje en dan duik ik de cabine weer in. Als ik binnen met een badjas loop moet ik een mondkapje op. Consumpties mogen niet, die zou je in de auto moeten nuttigen, maar ik consumeer toch alleen maar water uit m'n eigen fles. Hopelijk is de rest van 't volk druk met shoppen, normaal is het doodkalm doordeweeks in mijn sauna. Ik vermoed zelfs dat die hele sauna niet uit kan, maar omdat de eigenaar nog tig andere BV's heeft zal er wel wat geld heen en weer geschoven worden om belastingtechnisch voordelig uit te komen.
@phtvs Ik denk dat de grenzen open blijven, nu we toch hier ook de non-food sluiten. Er zijn massa's mensen die aan de ene kant van de grens wonen en aan de andere kant werken. Als je kijkt hoeveel Nederlanders er hier met een emsland nummerplaat rondrijden of wonen in een vrijstaand huis met 5000 vierkante meter grond voor 1,5 ton...... Geef ze eens ongelijk als je hier in een achteraf dorp woont zit je net zo ver van Emmen kost de toko en de auto ineens drie keer zoveel in de maand.
Maar ja, echt lekker voel je je niet als je tijdens zo'n strenge lockdown in een Duitse super rond loopt, al die zure Duitse blikken.....
@phtvs Ik denk dat de grenzen open blijven, nu we toch hier ook de non-food sluiten. Er zijn massa's mensen die aan de ene kant van de grens wonen en aan de andere kant werken. Als je kijkt hoeveel Nederlanders er hier met een emsland nummerplaat rondrijden of wonen in een vrijstaand huis met 5000 vierkante meter grond voor 1,5 ton...... Geef ze eens ongelijk als je hier in een achteraf dorp woont zit je net zo ver van Emmen kost de toko en de auto ineens drie keer zoveel in de maand.
Maar ja, echt lekker voel je je niet als je tijdens zo'n strenge lockdown in een Duitse super rond loopt, al die zure Duitse blikken.....