Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Een waterkoker pakt denk ik gewoon vol vermogen tot het water kookt en dan slaat hij af. Dat zie je ook op de grafiek.
Een oven kan al anders werken omdat die een thermostaat heeft en gewoon de temperatuur moet vasthouden als die eenmaal bereikt is. Maar een waterkoker hoeft dat niet te doen.
In de grafiek van logan1212 is dat niet terug te zien. Er is een piek van 2500 W voor drie minuten (of hoe lang dat duurde).Volgens mij heeft een waterkoker echt n piek in t vermogen dat-ie vraagt en daarna gebruikt-ie minder tot het water heet is.
Daarom zijn waterkokers ook zo 'berucht' : als je stoppen eruit slaan is het vaak die piek van de waterkoker
Volgens mij heeft een waterkoker echt n piek in t vermogen dat-ie vraagt en daarna gebruikt-ie minder tot het water heet is.
Daarom zijn waterkokers ook zo 'berucht' : als je stoppen eruit slaan is het vaak die piek van de waterkoker
Nee dat is niet juist. Een waterkoker 'pakt' het totale vermogen tot hij weer afslaat. De piek die de stoppen eruit doet slaan is meestal van de vriezer of koelkast.
Bij mij was toch echt de waterkoker stuk toen dat gebeurde. Alles probleemloos tot ik thee wilde zetten. Nieuwe waterkoker en probleem weg.
Vandaag is een piepklein lek bij mn gasstel opgelost.
Lekte minimaal, maar ik had geconstateerd dat de gasmeter toch langzaam door liep terwijl ik niets gebruikte...
Alle besparing is meegenomen!
(en bovendien vind ik gaslekjes eng, zelfs als ze minimaal zijn! )
Vandaag is een piepklein lek bij mn gasstel opgelost.
Lekte minimaal, maar ik had geconstateerd dat de gasmeter toch langzaam door liep terwijl ik niets gebruikte...
Alle besparing is meegenomen!
(en bovendien vind ik gaslekjes eng, zelfs als ze minimaal zijn! )
Heeft er iemand ervaring met gordijnen ? wij hebben een rolgordijn maar dat houd de warmte niet echt tegen. Misschien ken je wel die zware velours gordijnen, die bij opa en oma hangen, die dingen die je plafond scheeftrekken door het gewicht soms zelf met een motor aangedreven lol... Die zijn dan weer wel ontzettend prijzig voor op maat gemaakt met voering, voor de woonkamer voor + achter ben je al snel +/- €1000 kwijt bij de leenbakker.
Zijn er goedkopere opties, en misschien wat ervaringen, isolerende, brandwerende, verduisterend... apart topic waard?
Heeft er iemand ervaring met gordijnen ? wij hebben een rolgordijn maar dat houd de warmte niet echt tegen. Misschien ken je wel die zware velours gordijnen, die bij opa en oma hangen, die dingen die je plafond scheeftrekken door het gewicht soms zelf met een motor aangedreven lol... Die zijn dan weer wel ontzettend prijzig voor op maat gemaakt met voering, voor de woonkamer voor + achter ben je al snel +/- €1000 kwijt bij de leenbakker.
Zijn er goedkopere opties, en misschien wat ervaringen, isolerende, brandwerende, verduisterend... apart topic waard?