Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb nu kip sate opstaan (juli 2015)
En inmiddels aan het eten.. erg droog maar de smaak van sate overheerst. Ik ben benieuwd of er bijwerkingen optreden oja het is struik indonesische kip sate
En de komende dagen beef ragout Nov 2015
Mosterd Roomsoep Mei 2015
@frans81 anders wil ik nog eens kijken of ik nog een oudere heb liggen hoor.
Daarom had ik ook pure chocolade gekocht. Van melk chocolade wist ik inmiddels dat het beperkt houdbaar is.@Fridtjof ik heb ooit nog avondles gevolgd voor horeca. Onderandere kok en banketbakker. En er is mij daar vertelt dat chocola niet bederft.
Alleen de producten die zijn toegevoegd kunnen bederven. Er is ook gezegt dat je chocolade nooit in de koelkast moet bewaren. Maar steeds droog op een constante temperatuur.
Blik, pak, zakje soeppoeder, vergeten pannetje achterin de koelkast??Vandaag soep gegeten tht november 2016. Deze was goed te eten....
Kania, dat is een Lidl huismerk, goed spul. Juist graag delen welke merken/spullen je bevallen, of de folder, mocht er wat in de aanbieding zijn.Wel vergeten, maar geen pannetje. Een zak soep, volgens mij van de Lidl of een goedkoop merk van AH? Merk heet Kanai (mag je merknamen noemen?) Tot nu toe gaat het goed.... en dat voor bonensoep.