Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Voor graan kan er een streep door de koffiemolen. Voor lijnzaad(gebruik ik voor crackers) en rijstmeel is een koffiemolen wél geschikt. O, en voor koffiebonen.
Witte rijst, ik heb nooit zilvervliesrijst in de handkoffiemolen gedaan.Rijstmeel wel? Dat geeft opties hier waar ik nog niet bekend mee ben (alleen theoretisch).
Daar moet ik me nog in verdiepen inderdaad, de natuur apotheek. Maar dat komt (veel) later nog wel. Staat zo'n beetje als laatste op m'n lijstje, maar is zeker nuttig.Ach, ik wil niet zonder, maar maal er zelden koffie mee. Laatste maling was gedroogde paardenbloemwortel, must have in de natuurlijke huisapotheek.
Daar moet ik me nog in verdiepen inderdaad, de natuur apotheek. Maar dat komt (veel) later nog wel. Staat zo'n beetje als laatste op m'n lijstje, maar is zeker nuttig.
Of bestaat er toevallig al een printbaar handboek met plaatjes?
Nou hou ik mezelf maar even in om dit niet direct op me te nemenNope helaas, vergt jaren werk.
Nou hou ik mezelf maar even in om dit niet direct op me te nemen
Koelkast kapot, nu al een paar weken, goeie timing met die warme dagen...
Maar dus... moet er van alles op.
Waaronder deze kaasfondue:
Schüetzli Fondue Classique met een THT van 15-5-2012 alweer. Wat??? Ligt dat ding al weer 5 jaar in de koelkast???
Maar dat bleek niets uit te maken, de inhoud zag er prima uit, smolt in de kaasfonduepan snel uit tot een romige kaasfondue met een prima smaak. (Was alleen wel een beetje machtig en veel... pfffff... )
Goede hoop voor het andere pakje dat nog ligt, is wel van een ander merk.
Ik zal wat opsturen binnenkort.Nee, heb nog geen nieuwe aangeschaft... Doe het tijdelijk met een elektrische koelbox...
Kun je me een foto sturen van je koelkastbuitenkant en binnenkant? (via pb).