F
frans81
Gast
Van baklava op je hoofd krijg je plakoren. Van een balaclava, warme.
Woordcorrectie is al zoiets naars ...blijkt
Volgende keer toch mijn tekst nalezen haha.
Jij bent een scherp mannetje zeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Van baklava op je hoofd krijg je plakoren. Van een balaclava, warme.
Woordcorrectie is al zoiets naars ...blijkt
Volgende keer toch mijn tekst nalezen haha.
Jij bent een scherp mannetje zeg
Ook dat nog. En die zitten daar al zo diep in de staatsschuld... 45% minder gas dan juist voor die oorlog is niet zomaar opgevangen en het zal het beetje industrie daar geen goed doen. Die arme Italianen, en de arme lieden die sowieso de ontstane schulden gaan dragen (wij allen). Het enige goede aan de Euro is misschien, dat je in Italië niet meer met postzegels of telefoonmuntjes (heb ik meegemaakt) moet betalen. We betalen daarvoor nu anders, en ietsje meer.
En, ... de Oostenrijkers? Je zou je bijna gaan afvragen of die misschien ook onderzeeboten hebben....
Echt alles is heel duur in Italië, vroeger ruim jaar geleden. was de benzine al meer dat twee gulden de liter.
Koopje, 2 gulden de liter.
Het agentschap stelt dat zonder verdere besparingen en bij een volledige stop van Russische leveringen de Europese opslagniveaus in februari kunnen dalen naar slechts 5 procent. Als er dan aan het einde van de winter een strenge koudeperiode intreedt kunnen die lage niveaus leiden tot verstoringen.
Op zich niet verkeerd maar toch is dit ook weer een stap dichter bij de unie van europa
Op zich niet verkeerd maar toch is dit ook weer een stap dichter bij de unie van europa
Ik ben even kwijt of dit wel of niet het juiste draadje is voor deze info....
Zo niet, verzoek aan de MOD-van-dienst om me op mn vingers te tikken (en te zeggen waar het wél moet )
'Opec+ verlaagt dagelijkse productie met twee miljoen vaten per dag'
https://fd.nl/financiele-markten/1453852/live-aandelenindex-in-hongkong-spurt-omhoog
Opec+ vindt de huidige olieprijs te laag en willen proberen dit via een 'tekort' op de markt te verhogen.
Kort na de Russische invasie van Oekraïne werd er nog $125 voor een vat Noordzeeolie (Brent) neergelegd.
Sindsdien is de prijs daarvan, als gevolg van zorgen over een afkoelende wereldeconomie, teruggezakt tot nog geen $83 eind vorige maand.
De Opec+-landen hebben al maanden moeite om de eerder overeengekomen quota te halen. Ze hoeven hun productie vermoedelijk minder terug te schroeven om in de buurt van de nieuwe limieten te komen.