RockyFlats
Ruttaan
Het beste even PM en geen echt persoonlijke info, maar dat spreekt voor zich. Amersfoort is al kei-goed, als locatie.Super graag! Ik verdiep me er even in en zal dan mijn gegevens delen .
Als ik zie met welke snelheid de Hollandse medemens zich voorbereidt op mogelijk onhieil, dan zal het zo druk niet wordenThanks voor je antwoord @RockyFlats ! Ansich maak ik me voor mijn eigen berichten ook niet enorme zorgen. Ik vraag me meer af met betrekking tot het mesh netwerk als het wat drukker wordt. Omdat berichten die hij doorstuurt er ook onder vallen.
Ik ga er maar van uit, dat ook een een-op-een contact met een dierbare (of met een aantal, in die buurt) al dikke winst is. En dan is de extra afstand die we meer krijgen met meer deelnemers een extra.
Wel bedenk ik me, hoewel ik daarin ook niet consequent genoeg handel, dat het wel een uitgelezen moment lijkt te worden om ons over de wonderen van een HEMP wapen te gaan verbazen. En dat alle electronica die op zo'n moment niet is afgeschermd, verknettert. Een extra module in een "kooi van Faraday" bewaren, zou weleens wijs kunnen zijn. Tot de volgende komt tenminste, en dan staan we alsnog in ons HEMP.
Ik heb mijn dikke vingers als excuusEn dan al helemaal als er een keer een grote oorzaak is waarom mensen erop terugvallen. Maar wellicht is het inderdaad uit te schakelen.
Een eigen "kanaal" maak je er zo voor aan.Het is open source dus moet sowieso kunnen. Wellicht kunnen we wel een aangepaste versie maken speciaal voor preppers
Misschien is dat eigenlijk ook geen slecht idee, om daarvoor een code en QR code aan te maken. Iedereen die het forum bezoekt kan hiet dan gebruiken dus echt exclusief is het dan niet, maar het zou de prepperds wel een gelegenheid geven om elkaar gericht te benaderen.
Zinvol zou het kunnen worden zodra het drukker wordt en het eenmaal een behoorlijk netwerk is.
Je hebt me wel op een idee gebracht, en ik ben benieuwd wat prepper @martin ervan vindt? Alvast zoiets in dit draadje zetten, een eigen prep-kanaal, @martin?
(in de Wiskers' lijst komt het dan natuurlijk ook, als we ertoe besluiten).